Ebben a forróságban kifejezetten jól esik a gyümölcs, sőt, sok esetben elég is. Így reggelire készítsünk egy “mindent bele” gyümölcssalátát, amelybe a kedvenc gyümölcseink kerüljenek. Egy kis dió, vaníliapor remekül kiegészíti a salátát.

Már érik az őszibarack, de a málna is szuper egészséges. Tudjátok, hogy miért? 100 gramm málnában mintegy 26 mg C-vitamin van, gazdag színanyagokban, sok antioxidánst, flavonoidot tartalmaz, valamint a növényi rostoknak köszönhetően kedvezően hat  az emésztésre is. Kiemelkedő a mangán tartalma, de a kálcium és a vas tartalma is jelentős. Jótékonyan hat a vércukorszintre, csökkenti a magas vérnyomást, segít a menstruációs zavarokon. 85%-os víztartalmának köszönhetően kifejezetten előnyös ebben a nyári melegben.

gyumolcssali

Szeretitek a lecsót? És a rizottót? Én igen. 🙂 A kettő együtt pedig különösen finom.


lecsos-rizottoVacsira, ha tartalmasabbat szeretnél, akkor készíts lekváros táskát, amely egy csésze kókusztejjel isteni finom. Ennek a tésztának az alapja egy egyszerű kelt tészta.

lekvaros-taska1

Ha könnyedebb vacsorára vágysz, akkor ez a színes „rizs”saláta neked való. De csak a nevében rizs, mert az bizony nincs benne. Csupa nyers finomság, érdemes kipróbálni.

nyers-rizssalata

Jövő héten Everness, várunk ott benneteket egy jó kis beszélgetésre. 🙂