Újabb hét, újabb húsmentes menüajánlat. A mai is vegán és gluténmentes lesz, jót fog tenni egy könnyed menü így a tavaszi méregtelenítés során.

Szereted a müzlit? Akkor készítsd el a saját verziódat. Az a jó ezekben a müzlikben, hogy az alapanyagok bátran variálhatók benne. Nálunk nagyon népszerű a mogyorós müzli, gyümölccsel és mandulatejjel fenséges reggeli.

mogyoros-muzli

Nagy kedvencem a menta, gyakran kerül ételeimbe. Ezt a zöldborsó levest is remekül kiegészíti.

mentas-zoldborso-leves

A főétel egy egyszerű zöldségragu. Mindent beleteszünk a tepsibe, majd 1 óra múlva kivesszük a sütőből. 🙂

zoldseges-ragu

Ritkán készítek kenőkéket, de ez a padlizsánkrém nagyon bejön nekem. Gluténmentes kenyérre kenve, sok-sok zöldséggel laktató vacsora lesz belőle.

padlizsankrem

Az ajánló végén egy közérdekű felhívást osztanék meg 🙂 Amennyiben vannak egészséges és finom húsmentes receptjeid, de nincs időd és energiád blogolni, akkor írj nekem. A felhívás részleteiről ITT olvashatsz.

 

Kérünk kedveld és oszd meg ha tetszett! Köszönjük