“52 nap húsmentesen” sorozat újabb menüajánlata, ezen a héten is velem tartasz?

Sokunknak rohanással telik a reggel, ezért most egy gyors, gyümölcsös finomságot javaslok, amit mindig idénygyümölccsel szoktam felturbózni. A benne lévő chiamag pedig kellő omega3-mal és rosttal látja el a szervezetünket. Ilyenkor télen, ha nyers ételeket eszünk, használjunk bátran melegítő fűszereket, mint pl. fahéjat, szegfűszeget, gyömbért.

Chiamagos gyors reggeli

Gyors, gyümölcsös finomság reggelire. A melegítő fűszereket ne hagyd ki belőle.

Ebédre mindig készítek levest, viszont nálam ez inkább egy zöldségekben gazdag ragu, mintsem híg lé. Ebben a receptben is kellő sűrűséget biztosít a vöröslencse és a savanyú káposzta.

Currys vöröslencse leves savanyú káposztával

Sűrű zöldséges ragu vöröslencsével és savanyú káposztával.

Ilyenkor, télen minél gyakrabban készítsük ételeinket sütőben. Ennek a burgonyás ételnek az előkészülete néhány perc, nagyon finom, krémes krumpli lesz a végeredmény. Ha kedveled az indiai ízvilágot, akkor mindenképpen próbáld ki.

Currys, krémes sült burgonya

Ha szereted az indiai ízeket, akkor ezt a krémes krumplit készítsd el.

Szeretitek a müzliszeletet? No, nem a boltit, mert azokról sajnos sok rosszat hallani. Ha elkészítesz egy adagot, a hét többi napján is lesz mit ropogtatnod.

Aszaltgyümölcsös müzliszelet

Remek energiabomba tízóraira vagy akár uzsonnára.

A vacsora egy kis előkészületet igényel, pontosabban a csicseriborsó áztatására és főzésére van szükség. Én úgy szoktam csinálni, hogy 2 csomag csicseriborsót beáztatok, majd kis adagokban ezt lefagyasztom. Így, ha szükség van rá, akkor már csak főzni kell. A batáta beszerzése sem olyan ördöngősség, a Lidl-ben mindig szoktam kapni.

Édesburgonya fűszeres csicseriborsóval

Amennyiben van előre megfőzött csicseriborsó, akkor ez a könnyed vacsora fél óra alatt elkészül. Nagyon ízletes, különleges fűszerezésű, ugyanakkor tápláló is.

Ismét jót tettünk a szervezetünkkel, újabb húsmentes és gluténmentes napnak örülhetünk. 🙂