A reggelt koffeinnel indítani…. öngól a szervezetnek. Amennyiben mégis szeretnénk a kávé iránti szenvedélyünknek élni, akkor ajánlom ezt a finom reggeli italt, mely a macának köszönhetően remek hormonharmonizáló is. A kakakópor helyett gabonakávét is használhatsz, és ha szereted a habot a tetején, akkor Tibi írását mindenképp javaslom elolvasásra.

reggelli-ital

A reggeli egy gyorsan összedobott diákcsemege, melyet dobozba csomagolva akár el is viheted a munkahelyedre. 1-2 evőkanál zabpehellyel megturbózva igazán laktató étel kerekedik ki belőle.

diakcsemege

Gyerekkoromban a krumplileves mindig tejföllel és kolbásszal készült. Nos, az alap megmaradt – mármint a krumpli és a fokhagyma –, de a kolbász és a tejföl helyett savanyú káposzta került bele.

krumplileves

Sokan úgy gondolják, hogy a chilis bab csak hússal finom. Hát most kijelenthetem, hogy ez nem így van. Én nem egy gyors receptet fogok most ajánlani nektek, ugyanis én nem használok sem konzerv babot, sem chilis bab tasakos alapot. Ez az étel mentes minden E számtól, ami az előzőekről nem mondható el. A komplettálást figyelembe véve kínáljunk mellé főtt kölest.

chilis-bab

Desszertnek egy gyorsan elkészíthető trüffelt javaslok. A sárgarépa remek antioxidáns, béta-karotinban gazdag, jót tesz a bőrnek, a nyálkahártyának, szabályozza a hormonokat. Szilíciumban gazdag, mely jó hatással van a kötőszövetekre. Ilyenkor télen együnk minél többször nyersen (is).

datolyas-repas-truffel

A déli babfőzésből tegyünk félre egy keveset, melyből remek babfasírt készülhet. Mellé kínáljunk egy zöldsalátát, vagy egy mustáros répasalátát.

babfasirt

Egy újabb remek nap, mely húsmentes, gluténmentes és laktózmentes is lett. 🙂