A pénteki menüajánlóban írtam a klorofill fontosságáról, hogy milyen sok jótékony hatása van. Viszont ilyenkor télen nagyon nehéz jó minőségű (vegyszermentes) zöld levelekhez hozzájutni, ezért ilyenkor spirulinát és árpafüvet szoktam a turmixomba tenni. 

spirulinas-turmix

Reggel egy ilyen turmixot néhány perc alatt el tudunk készíteni, és ha még van időnk, akkor utána egy csokis tejberizs teljessé teheti a délelőttünket.

csokis-tejberizs

Ebédre egy nagyon egyszerű hagymalevest készítsünk, melybe minél több fajta kerüljön. Ilyenkor a póréhagyma könnyen elérhető, és az újhagyma is egyre több helyen kapható. A fokhagyma természetesen elengedhetetlen, és ha van a fagyasztódban medvehagyma, azt se felejtsd ki belőle. De ha nincs, a szárított verzió is tökéletes lesz benne.

sokhagymas-leves

Ki ne emlékezne a gyerekkori menzás krumplifőzelékre? Nos, ez egészen más lesz, más… és finomabb. 🙂 Készítsünk hozzá egy növényi fasírtot, amely teljessé teszi a főétkezést.

krumplifozelek

Uzsonnára és vacsorára is tápláló és finom ez a diós, áfonyás müzliszelet, amelyet egyszerűen csak be kell tolni a sütőbe.

muzliszelet