Nálunk minden reggel kásával kezdődik, de ha te már unod ezen egészséges alternatívákat, és egy fincsi nutellás vagy kakaós csigára vágysz… nos, ne tartsd vissza magad… készítsd el ezeket a csigákat úgy, hogy ne legyen lelkiismeret-furdalásod miatta. Az viszont igaz, hogy ez nem lesz kész fél óra alatt, de még a 2 óra is határeset :). Úgyhogy, ha reggelire szeretnéd, akkor előző este süsd meg.

03-nutellas-csiga

Egy finom házi mandulatej, amelyből lehet akár csokis kakaó vagy gabonakávéval készült tejeskávé is … mindegyik jó megoldás lesz a csiga mellé.

mandulatej

Szereted a sárgarépa levest? Nos, ha igen, akkor ez is ízleni fog. Kellemesen édes és tápláló is. Gyorsan elkészül, ha marad belőle, akkor a vacsorád is megoldódott.

sargarepa-leves

Miért van az, hogy ha választanunk kellene a főzelék és valamilyen más étel között, akkor sajnos az előző lesz a vesztes. A párom mindig csodálkozik azon, hogy én mennyire szeretem ezeket a főzelékeket, és a kedvencem a barnalencséből készült főzelék. Mivel húst nem készítek hozzá, ezért a fehérje komplettálást figyelembe véve gabona (többnyire rizs) is kerül mellé, sőt, még fűszeres kápia paprikát és lilahagymát is grilleztem a tetejére.

lencsefozelek

Uzsonnára egy gyors trüffelt néhány perc alatt összeállíthatunk, és ha odafigyelünk a felhasznált alapanyagokra, még remek kalcium forrást is biztosíthatunk gyerekeinknek. Gyermekkorom kedves emléke, amikor apukám a munkából hazajövet mindig hozott 1 csomag Duna kavicsot. Amikor elkészítettem ezeket a golyócskákat, a régi íz robbant be az emlékeimbe. Ropogós és édes.

dunakavics

Amikor valamilyen natúr gabonát főzök, mint például most az ebédhez, akkor mindig annyit készítek, hogy vacsorára is készülhet belőle valami finomság. Ebben az esetben sütöttem mellé kelbimbót és sárgarépát, így lett belőle egy kelbimbós rizssaláta.

kelbimbo-rizs

Jó étvágyat kívánok ehhez a menühöz is. 🙂