Ezt a menüajánlatot az „52 nap húsmentesen” kezdeményezésre állítottam össze. Ezen a napon nemcsak a húst fogjuk száműzni az étrendünkből, hanem a finomított alapanyagokat is.  Nem lesz tej, kristálycukor, fehér liszt, sőt… még instant
levespor sem.  🙂 Viszont lesz elég rost, teljes értékű szénhidrát, zöldség és gyümölcs.

Reggelire egy egyszerű kását javaslok neked. Tudod, hogyan kell elkészíteni? Nos, ha nem, akkor most megtanulhatod. 🙂 A mazsolás-diós zabpehelykását bátran variálhatjuk kedvenc aszalványunkkal és olajos magokkal. Ha rászoksz a kásákra, akkor érdemes egy pelyhesítőt beszerezned, mert sokkal-sokkal finomabb a frissen pelyhesített zabból vagy rizsdarából készült kása.

Egy teljes értékű gabonakásával jól kezdődik a nap.

Egy teljes értékű gabonakásával jól kezdődik a nap.

Tízóraira egyél meg egy almát, biztosan ki fogod bírni ebédig.

Ebédre én nagyon szeretem a krémleveseket, mert gyorsan elkészülnek, és igen táplálóak. Most nagy kedvencem az olaszos-fokhagymás krémleves, melynek elkészítése nem több 15 percnél.

Ez az igazán egyszerű, tápláló és kellően forró krémleves átmelegíti a testedet, lelkedet.

Ez az igazán egyszerű, tápláló és kellően forró krémleves átmelegíti a testedet, lelkedet.

A főfogás legyen egy egyszerű, egyserpenyős tészta, a one pot pasta. Ennek elkészítése sem több 20 percnél, így 30 perc alatt illatozó ebédet tálalhatsz.

Nincs sok időd? Ehhez nem kell más, csak egy serpenyő, és 20 perc múlva már kanalazhatod is. 🙂

Amennyiben délutánra megéhezel, és reggelire egy kicsit több kását készítettél, akkor szórd meg azt kókuszreszelékkel, gombócozd, és hempergesd meg kakaóporban. Pár falat, és újból a toppon leszel.