Vacsorára én általában salátát készítek valamilyen húsmentes fasírttal. Kedvencem a karfiolos fasírt.

Így rejtsd el a karfiolt és a brokkolit a gyerekeid szeme elől.

Így rejtsd el a karfiolt és a brokkolit a gyerekeid szeme elől.

Mellé lehet készíteni párolt zöldséget vagy egy jó nagy adag salátát. Ilyenkor kerülöm a fejes- vagy a jégsalátát, inkább a káposztát, a céklát vagy a kelbimbót helyezem előtérbe.

Igazi téli saláta, az emésztést támogató savanyú káposztával és vitaminokban gazdag sárgarépával, almával.

De a savanyú káposzta is nagy kedvenc ilyenkor. Igazán egyszerű saláta, melyhez még recept sem kell: a káposztát (fejes és lila) legyalulom, picit sózom, jól átgyúrom. Az érett avokádót felkockázom, és lazán hozzágyúrom a káposztához. Pici citromlé, bors, mustár… és készen is van.

Igazi téli saláta, az emésztést támogató savanyú káposztával és vitaminokban gazdag sárgarépával, almával.

Igazi téli saláta, az emésztést támogató savanyú káposztával és vitaminokban gazdag sárgarépával, almával.

Remélem tudtam ötleteket adni, és amennyiben sikerült elkészítened ezeket az ételeket, szívesen vesszük véleményedet, fotódat róla, hogy mások is kedvet kapjanak ezen ételek elkészítésére, és a húsmentes nap megtartására.

+ ráadás, ha megnézed a recepteket, ez a nap nemcsak húsmentes, hanem gluténmentes is lett. 🙂

Riczu Anikó