Újabb hétvége, újabb menüajánló. 🙂 Amennyiben van kerted, akkor nézz szét, és szedjél egy kis gyomnövényt. Bizony, ezek többsége ehető, mint például a tyúkhúr, a csalán vagy éppen a gyermekláncfű levél. Ezáltal a reggelit már le is tudhatod egy csudafinom zöld turmixszal.

zold-turmix

Igazából recept nem is kell egy zöld turmix készítéséhez. Az alapszabály az, hogy 60% friss gyümölcshöz teszel 40%-nyi zöld levelet. Persze nem kell mindent kidekázni, csak érzésre és ízlésre. 🙂 A cél az, hogy a zöld levelek arányát feltornázd körülbelül 40%-ra.

Ebédre készíts egy citromos zellerkrémlevest, amelyet friss lestyánnal bolondíthatsz meg. Bizony… az én fűszerkertemben már az is van. 🙂

citromos-zellerkremleves

A főétel elkészítése egy kis előkészületet igényel, ugyanis a száraz babot előző este be kellene áztatni. Ha ez megtörtént, akkor bátran főzd meg ezt a vegán babfőzeléket. Készíthetsz hozzá egy egyszerű zabfasírtot, de nekem tökéletesen elég szokott lenni magában a főzelék is.

bableves

Délutáni uzsira egy 5 perces trüffelt javaslok, amely igazán tápláló, akár sportolás előtt is kellő energiát fog adni.

bananos+truffel

A vacsora nem egy 5 perces étel, viszont annál finomabb. Legalábbis a gyerekeim mindig örülnek, ha ilyet készítek. Ez nem más, mint a nutellás és a kakaós csiga. A tésztája laza, köszönhetően egy könnyed, de időigényes dagasztási módszernek. 3 óra körül láss hozzá, ha vacsorára tálalni szeretnéd. Nem fogod megbánni. 🙂

nutellas-csiga

Jó étvágyat és napsütéses hétvégét kívánok nektek!

Kérünk kedveld és oszd meg ha tetszett! Köszönjük