Ha hétvégén nyugisabb napjaid vannak, akkor ajánlott a szervezetedet egy kicsit tehermentesíteni. Már akkor sokat teszel az egészségedért, ha beiktatod a mindennapjaidba a smoothie-kat. A ma reggeli javaslatom egy ananászos turmix, amelyet igazi immunerősítő itallá varázsolhatunk. Került bele camu-camu és goji is. Az előbbi kifejezetten széles spektrumú antioxidáns tulajdonságokkal rendelkezik. Harmincszor több C-vitamint, 10-szer több vasat, 3-szor több niacint, 2-szer több riboflavint és 50%-kal több foszfortriszulfidot tartalmaz, mint a narancs. Persze, ha most nincs a kamrádban camu camu, attól még elkészítheted ezt az italt, de érdemes beruházni egy csomaggal. Hónapokig kitart, most a tavaszi fáradtság idején érdemes bevetni.

ananaszos-smoothie

Ebédre egy roppant egyszerű és tartalmas levest ajánlok. A hüvelyes – jelen esetben a csicseriborsó – társítása kölessel teljes értékű fehérjét biztosít. Egyébként a csicseriborsó sokkal jobban emészthető, mint más hüvelyesek. Én előszeretettel használom az ételek készítésénél.

csicseriborso-leves

Szereted a pestot? Nos, ha igen, akkor ez a főétel neked való. Kicsit megturbóztam brokkolival, hogy még zöldebb legyen. 🙂

pestos-teszta

Vacsorára egy kicsit időigényesebb ételt javaslok, de nem fogod megbánni. A hamburgert szerintem sokan szeretik, és az a legjobb benne, hogy sok finomsággal telepakolható. Magát a zsömlét érdemes magunknak elkészíteni. Hús helyett egy egyszerű zab- vagy babfasírt kerülhet bele.

hamburger

Sok-sok pihenést és tápláló ételeket kívánok nektek!