Ebben a menüajánlóban újból csupa finomságokról olvashatsz. Már a meggy is érik, de az eper még mindig nagy sláger nálunk. 

Szereted a csokis meggyet? Nos ez a smoothie pont ilyen ízvilág. Az édességét a banán, a savanyúságát pedig a meggy adja. A kakaópor pedig csokissá teszi az egészet.

csokis-meggy-smoothie

A főétel igazán tápláló, és az esszenciális aminosavakat figyelembe véve még komplett is. A csicseriborsó és a barna rizs fehérje szempontjából van olyan minőségű, mintha húst ennénk.

csicseri-rizs

Mit szólnátok délutánra egy igazán mutatós sütihez? Az alapja egy tojásmentes piskóta, amely önmagában, csokikrémmel, vagy akár lekvárral is finom. Én most csokipudingot és eperzselét tettem rá. A puding egyébként önmagában is nagy kedvenc, amelyet akár gyümölcsösen is elkészíthetünk.

epres-torta

Ismeritek a bulgurt? Ez nem egy gabona fajta, hanem párolt/gőzölt, majd napon szárított durumbúza töret. A közel-keleti és török konyha kedvelt étele. Ha gyors köretre van szükség, akkor ez mindenképp jusson eszedbe. Édes és sós ételekhez is remekül passzol. Hasonlít a rizshez, de kicsit pergősebb az állaga. Nagyon jól átveszi az ízeket, ezért népszerűek a bulgurból készült saláták, zöldséggel és sok-sok zöldfűszerrel. Nos, ez a saláta igazán gyors, frissítő és finom. Tökéletes köretnek, de önmagában, vacsorára is elég. A hagyományos tabbouleh-től egy kissé eltér, mert nem tettem bele uborkát és mentát. Bátran próbáljátok ki!

bulgur-salata

Jó étvágyat és csodás napot kívánok nektek. 🙂